Vážení zákazníci, z důvodu extrémního nárůstu objednávek dočasně přerušujeme instalace u krbových kamen a krbových vložek naším technikem. Instalace naším technikem zdarma zůstávají v nabídce pouze u kachlových kamen a kamen s výměníkem. Aktuální dodací termíny: kamna označená SKLADEM expedujeme do 3-4 týdnů od objednání. Kamna označená: NA OBJEDNÁVKU expedujeme do 3 měsíců od objednání.

Doprava a platba

Doprava zboží

 

Osobní odběr:

Osobní odběr je možné provést v naší kamenné prodejně v Domažlicích.

Při osobním odběru je možné zboží zaplatit pouze hotově.

Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Platba předem pomocí platební brány Comgate. 

Osobní odběry jsou bez dalších poplatků.

…………………………………………………...………….…

 

 

Zaslání zboží Zásilkovnou:

Balíková přeprava:

Tento způsob dopravy slouží k přepravě malých balíčků do váhy 10kg (např. příslušenství apod.)

Objednávky do váhy 3,5 kg………89,- Kč

Objednávky do váhy nad 3,5 kg………129,- Kč

Zboží můžete platit bankovním převodem předem, platební bránou nebo dobírkou.

Dobírka - ZDARMA

Platba předem - ZDARMA

…………………………………………………………………

 

Paletová přeprava a přeprava objemnějších zakázek:

 

Tato přeprava je používána pro zásilky nad 10 Kg. (Např. krbová kamna, krbové vložky, skla pod kamna, kouřovody, stavební materiály apod.)

objednávky do 200 Kč – 165,- Kč

objednávky do 3.000 Kč – 850,- Kč

objednávky do 12.000 Kč – 565,- Kč

objednávky do 15.000 Kč – 1.150,- Kč

objednávky do 20.000 Kč – 1.350,- Kč

objednávky nad 20.000,- Kč - ZDARMA

Zboží můžete platit bankovním převodem předem, platební bránou nebo dobírkou.

Dobírka – 120,- Kč

Platba předem - ZDARMA

 

Zaslání na Slovensko:

Cenu dopravy na Slovensko Vám pro konkrétní objednávku sdělíme na dotaz v závislosti na hodnotě, regionu a váze objednávky..

 

……………………………………………………………………………………………………………………….

Doprava pro kamna Bruno / Sattan od firmy Euroteplo je realizována společností

DB Schenker a je po celé České republice ZDARMA!

.......................................................................................................................................................................

Poskytovatel platební brány:

společnost ComGate Payments, a.s. 

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

odkaz na stránku: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

 

 

 

 

 

 

 

Reklamace zboží poškozené při přepravě:

Po převzetí zásilky od přepravce zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte. V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte. 

Vždy se snažíme, aby zboží, které si u nás objednáte, Vám bylo doručeno v nejlepším pořádku. Přesto se může stát, že se zboží během přepravy poškodí, proto prosím věnujte pozornost níže doporučeným pokynům.

 

Převzetí zásilky s výhradou:

  1. Při přebírání zásilky od přepravní služby je třeba řádně zkontrolovat neporušenost obalu. V případě, že se rozhodnete převzít zásilku s poškozeným obalem, sepište tuto skutečnost s řidičem na doklad o převzetí zásilky (doručovací list). Do doručovacího listu je nutné uvést konkrétní výhradu -  proražené, roztržené, chrastí, apod. Zásilka v tuto chvíli nemusí být poškozena a řidič nemusí čekat na rozbalení zásilky, nicméně je povinen tento zápis umožnit. (Převzetí zásilky s výhradou). Po převzetí zásilky od přepravní společnosti tuto neprodleně rozbalte a zkontrolujte celou zásilku i její jednotlivé části, zda nevykazují známky poškození z přepravy.  Pokud bude zboží poškozeno, neprodleně nás kontaktujte.
  2. Zjistíte-li po rozbalení zásilky, jejíž obal byl v pořádku a nejevil známky poškození, že zboží bylo během přepravy poškozeno, je nutné nás neprodleně kontaktovat.

 Nutné je také ponechat si obal a výplně zásilky pro případné pozdější posouzení oprávněnosti reklamace a pořídit fotodokumentaci.

Na pozdější reklamace typu mechanického poškození nelze brát zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

 

 

Převzetí zásilky, jejíž obal i obsah je viditelně poškozen:

V případě, že je zásilka viditelně poškozena ( obal i obsah) je nutné sepsat s řidičem přepravní společnosti škodní protokol nebo zásilku odmítnout a neprodleně nás o této skutečnosti informovat emailem nebo telefonicky. Opožděné reklamace bohužel není možné uznat, protože není patrné, kdy a kde  k poškození došlo.  Vždy se Vám ale pokusíme vyjít vstříc, pokud to bude jen trochu možné.